telefon: 531 779 990; e-mail: biuro@damaragd.pl

Regulamin

REGULAMIN SPRZEDAŻY realizowanej za pośrednictwem serwisu Allegro

Należy pamiętać, że zakup dokonany poprzez serwis Allegro , niezależnie, czy jest to licytacja, czy skorzystano z opcji "KUP TERAZ" traktowane jest jako zawarcie umowy kupna-sprzedaży przez kupującego oraz wystawiającego ofertę sprzedaży, czyli firmę P.U.H. DAMAR Zobowiązuje to obie strony do należytego wykonania postanowień takiej umowy według zapisów Kodeksu Cywilnego.

Kupujący, który dokonał zakupu powinien jak najszybciej potwierdzić, przez wypełnienie formularza dostawy i zapłaty udostępnianego przez serwis Allegro. W razie braku takiego potwierdzenia nie będziemy wstanie szybko dokończyć transakcji. Jeżeli nie otrzymamy potwierdzenia zakupu informujemy o tym fakcie serwis Allegro przez wysłanie formularza zwrotu prowizji, powiadomienie ma na celu odzyskanie prowizji zapłaconej serwisowi za transakcję, która niedoszła do skutku z powodu rezygnacji Kupującego. Serwis Allegro przyznaje w takim przypadku punkt karny (nie mylić z komentarzem) Kupującemu.
W mailu informującym o dokonaniu zakupu znajdziesz link (odnośnik) do strony informacyjnej transakcji, na której zamieszczamy informacje o bieżącej realizacji zamówienia - formie i dacie przesyłki, numer listu przewozowego w przypadku przesyłki kurierskiej, formie zapłaty oraz dacie wpływu.
Zamówiony towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy lub skorzystać z przesyłki pocztowej lub kurierskiej.
Zapłaty za towar można dokonać osobiście przy odbiorze towaru w sklepie, dokonać przedpłaty ceny sprzętu wraz z kosztami przesyłki na nasze konto bankowe lub zapłacić za towar przy odbiorze dostarczającemu przesyłkę (tylko dla osób spełniających wymienione niżej warunki).
Koszta przesyłki uzależnione są od formy przesyłki ( kurier / poczta ) oraz wagi przesyłki. Szczegółowe ceny przesyłek zamieszczone są w każdej aukcji.
Przesyłki o wadze powyżej 5kg lub o wartości powyżej 300zł wysyłamy tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej !!!

W koszta przesyłki wliczono cenę przesyłki pocztowej lub kurierskiej oraz podatek VAT 22% + koszta pakowania (nie więcej niż 1zł).

REALIZACJA PRZESYŁEK:


PRZESYŁKI KURIERSKIE

PREFERUJEMY PRZESYŁKI KURIERSKIE - LICZNE ZALETY W STOSUNKU DO PRZESYŁEK POCZTOWYCH: Przesyłki kurierskie wysyłamy codziennie (od poniedziałku do piątku) w godzianach 15.00 - 16.00, w większości przypadków docierają do adresata na drugi dzień roboczy. Soboty, niedziele oraz święta nie są traktowane jako dni robocze. Wszystkie przesyłki kurierskie są UBEZPIECZONE, w razie zaginięcia przesyłki nie ma problemu z odszkodowaniem. W przypadku zaginięcia lub zniszczenia przesyłki kurierskiej, ubezpieczonej, czas realizacji reklamacji przez firmę kurierską to max. 30dni - wypłacane jest odszkodowanie w wysokości faktycznej wartości przesyłki.

Przesyłki kurierskie wysyłane są najpóźniej następnego dnia roboczego od daty wpływu przedpłaty na konto lub potwierdzenia formy wysyłki za pobraniem.
W ostatniej kolejności wysyłamy przesyłki NIEPOTWIERDZONE przez formularz dostawy i zapłaty. Przesyłki powinny dotrzeć do adresata w terminie 1-2 dni roboczych od od dnia wysłania. Jeżeli tak się nie stanie prosimy O PILNY KONTAKT celem wyjaśnienia sytuacji.

PRZESYŁKI POCZTOWE

Przesyłki pocztowe wysyłane są najpóźniej w przeciągu trzech dni roboczych od daty wpływu przedpłaty na konto lub potwierdzenia formy wysyłki za pobraniem. W pierwszej kolejności wysyłane są paczki opłacone przedpłatą na konto. W ostatniej kolejności wysyłamy przesyłki NIEPOTWIERDZONE przez formularz dostawy i zapłaty. Przesyłki powinny dotrzeć do adresata w czasie 1-3 dni dla przesyłek priorytetowych oraz 3-7 dni dla przesyłek ekonomicznych od daty wysłania. Jeżeli przesyłka nie dotarła max. 7dni od daty wysłania, trzeba KONIECZNIE sprawdzić, czy przesyłka nie czeka na poczcie. Soboty, niedziele oraz święta nie są traktowane jako dni robocze.

PAMIĘTAJ, ŻE przy odbiorze przesyłki NALEŻY SPRAWDZIĆ jej zawartość, w razie jakichkolwiek niezgodności proszę o przesłanie do nas odpowiedniego oświadczenia wraz z wykazem braków lub uszkodzeń poświadczonego przez dostarczającego przesyłkę. W razie braku takiego oświadczenia nie odpowiadamy za niezgodność zawartości przesyłki z zamówieniem lub jej uszkodzenie.
W przypadku zaginięcia lub zniszczenia przesyłki pocztowej, nieubezpieczonej, czas realizacji reklamacji przez Pocztę Polską to od 1 do 3 miesięcy. Po tym okresie wypłacane jest odszkodowanie określone w regulaminie Poczty Polskiej.
W przypadku zaginięcia lub zniszczenia przesyłki kuriererskiej, ubezpieczonej, czas realizacji reklamacji przez firmę kurierską to max.30dni - wypłacane jest odszkodowanie w wysokości faktycznej wartości przesyłki.

Prosimy również o podawanie dokładnych danych adresowych. Błędne lub nieprecyzyjne określenie miejsca dostarczenia przesyłki, np.adres biurowca, w którym znajduje się kilkanaście firm bez podania konkretnego lokalu lub adres bloku bez podania numeru mieszkania powoduje, że przesyłka nie zostaje dostarczona, wraca do nas, a my musimy zapłacić koszta przesyłki w jedną i w drugą stronę. Dodatkowymi kosztami transportu obciążamy winnego zamieszania, czyli najczęściej kupującego, ponieważ to z jego winy przesyłka nie została dostarczona.

ODBIÓR OSOBISTY

Umożliwiamy odbieranie towaru w naszym sklepie. Zapraszamy w godzinach pracy sklepu. Zapłata za towar odbierany osobiście TYLKO GOTÓWKĄ PRZY ODBIORZE - decydują tu względy bezpieczeństwa transakcji. Odbierany sprzęt należy sprawdzić pod względem zawartości opakowania oraz wyglądu zewnętrznego, reklamacje dotyczące braków oraz uszkodzeń mechanicznych należy zgłaszać najpóźniej w chwili odbioru sprzętu. Odebranie sprzętu bez zastrzeżeń traktujemy jako potwierdzenie kompletności towaru oraz braku uszkodzeń mechanicznych. Jakiekolwiek reklamacje dotyczące w.w. powodów zgłoszone później, niż w chwili odbioru będą odrzucane. Towar można w miarę możliwości sprawdzić i przetestować na miejscu.

UWAGA! BARDZO WAŻNE

Dostajemy codziennie sporo korespondencji, dlatego prosimy o podawanie swojej nazwy użytkownika w systemie Allegro oraz cytowanie poprzedniej korespondencji - bardzo usprawnia to nam pracę. Wiele osób nie podpisuje się pod korespondencją - trudno zidentyfikować taką osobę - do czasu pełnej identyfikacji nie wysyłamy przesyłki - o pomyłkę bardzo łatwo. Na korespondencję staramy się odpowiadać tak szybko, jak to tylko możliwe, max. w ciągu 1 dnia roboczego.

Jednocześnie zastrzegamy, że oferowane przez nas towary posiadają ograniczony czas użytkowania. Czas ten jest określony przez długość okresu gwarancyjnego i jest różny dla różnego rodzaju przedmiotów.Termin ten został ujęty w Karcie Gwarancyjnej. Używanie towaru po tym okresie jest zabronione, jeżeli Kupujący mimo to używa go, to robi to wyłącznie na własną odpowiedzialność i naraża się na konsekwencje awarii sprzętu, za które nie odpowiadamy.

GWARANCJA

Każdy towar zakupiony WYSYŁKOWO można zwrócić w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru. Konsument musi pisemnie powiadomić sprzedającego o zamiarze zwrotu towaru. Liczy się termin OTRZYMANIA przez sprzedawcę stosownego zawiadomienia. Zwracany towar nie może być rozpakowany, używany, nie może nosić żadnych śladów używania. Wraz z towarem należy zwrócić wszystkie dodatki oraz gratisy dostarczone wraz z towarem. Zwrotowi podlega tylko cena sprzętu, koszta przesyłki towaru jako usługa poprawnie wykonana nie podlega zwrotowi. Towar do zwrotu Kupujący dostarcza na własny koszt, po uprzednim powiadomieniu o tym fakcie sprzedającego. Zwrot ceny sprzętu następuje w terminie do 14 dni od daty otrzymania zwracanego sprzętu przelewem bankowym na konto Kupującego (numer konta oraz dane Kupującego należy podać z zawiadomieniu o zwrocie towaru). Zwrotowi nie podlegają:
- towar zakupiony lub odebrany w sklepie stacjonarnym,
- towary używane przez klienta, noszące ślady używania,
- towary kupione na licytacji.

W razie zwrotu towaru informujemy o tym fakcie serwis Allegro przez wysłanie formularza zwrotu prowizji, powiadomienie ma na celu odzyskanie prowizji zapłaconej serwisowi za transakcję , która nie doszła do skutku z powodu rezygnacji Kupującego.

Sprawy nieuregulowane niniejszym regulaminem regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.